ღسلامღ
خاطرات من
سلام دوستان خوش اومدین
درباره وبلاگ


سلام به همه. به این وب خوش اومدین. من خیلی دوست دارم نطر بدین‘ انتقاد کنین ‘ پیشنهاد بدین. و منتظرم هستم. توی نظرسنجی شرکت کنین. توی چت باکس پیغام بدین. راستی من براتون لوگو درست می کنم رایگان. اگه خواستین توی نظر خصوصی بهم بگید. به لینک های وبلاگم سر بزنید وبای قشنگین. منتظر نظرات قشنگتون هستم.

پيوندها
والپیپر های انیمه ای
تنها در دختکن خاطرات
saman kocholo
دنیای عشق و زندگی
هویجوری!!!!!!
کتابچه ی یه دختر سمپادی
♥کلبه♥
i T
تنهایی شیطون//سیاوش
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست
the endless
زندگی ازآن شماست
عـکس و مدل*رومینا*
غریبانه
عطر باران
تولدم گناه بود
عـــــاشــــقــــانــــــه
آنیتا و لیلا خوشگله
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس royayekhatereha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 93713
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1



Cute Pink Kaoani

♥かわぃぃミクのゲーム♥(絵はちょいムズ)

アニメ系時計

نويسندگان
miss alone

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 26 آبان 1398برچسب:, :: 10:10 :: نويسنده : miss alone

سلام.

من این وبلاگ رو تازه درست کردم.

بر خلاف وبلاگ قبلیم توی این وب می خوام اینجا فقط متن های غمگین و از این جور چیزا بزارم.

خواستم از شما دوستان چند چیزه که ممنون می شم اگه انجامشون بدین:

1- هر مطلبی از این جا بر می دارین با ذکر نام منبع باشه.

2- اگه از وبلاگم خوشتون اومد درخواست بدین تا هم دیگه رو لینک کنیم.

3- نظر بدین.

4- دوستانی که میان اینجا نظر می زارن اما توش فقط از خوشون تبلیغ می کنن لطف کنن اصلا نظر نزارن.

5- توی بحث ها شرکت کننین و نظر بدین.

6- اگه دوست داشتین عضو وب بشین و خودتون مطلب بزارین.

7-لطفا زیاد بیایند تا منم امیدوار باشم به وبم.

ممنون.



نظرات شما عزیزان:

زمرد
ساعت1:32---2 بهمن 1391
من با خودم تو با خودت او با خودش

هر کس با خویش روراست باشد

دیگرمشکلی پیش نخواهد امد!



سلام وب قشنگی داری عزیز ازمطالبتم خوشم اومد ب منم سر بزن لینکیدمت دوس داشتی بلینکم



موفق وپیروز باشی پاسخ:منم ممنون از نظر خوب شما . لینکیدمت عزیز.


sadegh
ساعت18:05---1 بهمن 1391


ROMINA
ساعت18:25---9 آذر 1391
لینکت کردم اما لینک کننده اتوماتیکت خرابه..لطفا منو با نام عـکس و مدل*رومینا* لینک کن.مرسیپاسخ:باشه الان می کنم

negar
ساعت20:22---6 آذر 1391
سلام.وبلاگت خیلی قشنگه.خسته نباشی.من لینکت کردم خوش حال میشم منو هم بلینکی عزیزم.پاسخ:مرسی که اومدی منم لینکت کردم.

دینا
ساعت14:24---5 آذر 1391
سلام گلم خسته نباشی لینک شدی خوشحال میشم منولینک کنی
پاسخ:سلام. ممنون منم لینکت کردم.


پری
ساعت13:47---3 آذر 1391
من لینکت کردم اگه میشه توام لینک کن!

خوشحال میشیم
پاسخ:باشه حتما الان می کنم.


اشک
ساعت20:33---30 آبان 1391
ممنون از جوابت یه سری به ما هم بزن. با همین اشک مطلب میذارم.
پاسخ:خواهش می کنم .حتما میام.


انیتا
ساعت17:00---30 آبان 1391
اهان این قلبا رو میگی؟؟؟

نمیدونم!!!یادم نمیاد!!!منم لینکت میکنم ولی حواست باشه باید هفته ای حداقل یه بار به من سر بزنی...وگر نه....لینک-حذف....از الان بهت گفتم که بعدا نگی نگفتیااااا....
پاسخ:باشه مرسی. من لینکت کردم هفته ای یه بارم حتما میام.


ساعت17:17---29 آبان 1391
سلام خسته نباشی من یه پسرم از مطالبت خوشم اومد،من هیچ وقت دوست دختر نداشتم ولی همیشه فکر میکردم خیلی با هم خوبن و هم دیگه رو دوست دارن ولی برام سوال شده که این چه نفرتیه که باید براش یه وبلاگ ساخته بشه؟ دوست دارم جوابمو بدی منتظرم. بازم بهت سر میزنم
پاسخ:سلام. آقای اشک. اول مرسی که نظر گذاشتی. دوم باید در جواب سوالت بگم که حقیقتش من تا حالا دوست پسر نداشتم که بعدش بخوام نفرت ازش داشته باشم و یه وبلاگ درست کنم. دلیلی که من این وب رو درست کردم این بود که خودم از این جور وبا خوشم میاد. بعدم من فکر نمی کنم این جور دوست داشتنا واقعی باشه چون بعد یه مدتی یکی به همش می زنه(دوستام که تعریف می کنن می گن) بعدم بعضیا فقط برای اینکه عقده هاشونو خالی کنن( یه نفرو می شناسم) این کارو می کنن تا بقیه رو سر کار بزارن و عقدشونو خالی کنن. بنظرم خیلی خدا دوست داره که تا حالا همچین کاری نکردی از این به بعدم نکن. فقط فکر کن بعدا باید جواب کسای دیگرم بدی( اگه بفهمن) اصلا وجدانت اجازه می ده؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: